Caroline Berglund



Här har vi Caroline Hugo Berglund,hon är nog den mest snowboard galna chey som finns.. Eller överhuvud taget den galnaste cheyen av alla! vi har känt varandra sen typ september, eller snarare oktober eftersom ja trodde hon va värsta bitchen först xD hon hade ju gått här när hon gick i ettan och sen uppe i åre i tvåan och nu trean här men hon skulle vara borta en månad över jul för då skulle hon volontera i indien men kastlösa barn sen skulle hon vara ledig i tre månader för att hon skulle vara uppe i åre och åka bräda och sen tillbaka hit för att ta studenten och sen fyra dagar efter att hon kommer hem härifrån så åker hon till australien ett år för att åka bräda där... mm så de va inte så konstigt att när hon kom glidande på sin longboard längs strandpromenaden att man trodde hon va en som "är lite bättre än andra" haha men så är inte fallet hahah. tror inte jag varit med om mer sjuka grejer nån gjort på så kort tid.. och det är inte många gånger våra samtal inleds med men något annat än "jag orkar inte med mig själv....."  skulle jag börja räkna upp sakerna skulle ja inte kunna sluta så därför börjar jag inte..
men kan säga att hon är besatt av michael jackson, läder/lack och leopard.. mjaooo. kattigt!

eftersom hon är en cool tjej så bloggar hon inte, men om ni vill veta lite mer så kan ni kolla in http://mypunjabilife.blogg.se/ där hon skrev om sin månad som volontär i indien..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0