lägenheten

hej hej! jag sitter just nu på min spanska lektion som snart är slut.. har inte riktigt haft tid att skriva för jag har flyttat.. och dessutom så har ja inte internet i lägenheten heller, å då blir det ju lite svårt ^^

så här kaosigt såg de ut när jag packade.. jag hade liiite fler grejer nu än va ja hade i höstas om man säger så.. jag lånade två stora väskor av hilda som också vart helt smockfulla.. helt sjukt

Lägenheten är iaf helt awesome! nära till skolan å nära till eroski ^^ och standen och stan också! den är stor och najs också :D hehe så om ni känner för de e de bara å komma å hälsa på :) i helgen så har vi haft två stycken couchsurfare hos oss.. och för dom som inte vet vad de e så http://www.couchsurfing.org/ asvärt! hihi

men nu ska ja springa på lunch!!

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0