Sitter och är duktig, tack vare amelia!

jag sitter kvar i skolan och pluggar. just nu håller jag på med en historia uppgift som ska lämnas in idag och de kommer den också.. woohoo moa-li lämnar in något i tid! men hade det inte varit för amelia som pushar på mig så vet ja inte vad :P hon gör allting så enkelt när jag bara krånglar till det, och det är precis det jag behöver. och sen får jag ju lite dåligt sammvete när hon säger att "vi" ska göra till exempel "kalla kriget uppgiften", för det är ju mitt arbete inte hennes och då gör jag de också :P och nu har jag ca 40 minuter på mig att hinna klart med en uppgift för den ska va klar innan mitt utvecklingssamtal har vi bestämt, å ja vill ju inte svika henne när hon e så snäll mot mig :))) hihi


Japp de e detta min uppsats handlar om... muy intresante!!

kyss och smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0