pirr i magen :D

iiiiiiiiih!!!!!! :D

okej, nyss så trodde jag att jag skulle dö i princip, för heelt plötsligt när jag höll på att redigera filmen som vi ska spela upp imorgon på svenskan så la imovie av..... fick panik.. men trots det så gick jag in på min mail medans jag väntade på att de skulle startas upp igen, HADE FÅTT MAIL FRÅN KENYA :'D iiiiiiiiiihihihi.. okej visst de stod inget om att ja skulle komma in eller så men iaf :D:D:D:D:D:D har lite damp nu.. SKITER FULLSTÄNDIGT I OM JAG FÅR GÖRA OM HELA SKITEN!! typ så, sen öppnades programet och allt var precis som det skulle :))) ibland bara älskar ag mac :')

å så pratade ja lite med jossankossan den bajskorven som är i costa rica IGEN!! skita ner sig kan hon göra!!

jag vet att klockan är halv tre, men eftesom jag är sjuk och har sovit hela dan så e jag inte tillräckligt trött för att sova ^^

dax att redigera klart nu vaaa? :)

seee yaa!  :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha okejdå, jag ska skita ner mig, för din skull ;) ikväll kanske? hahaha

2011-02-15 @ 02:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0