Planer!

jag har funderat litegranna.. å har kommit fram till att det förmodligen pga huset som jag varot så mkt sjuk under hösten.. de e ju inte så kul! men jag tycker verkligen jättemycket om min värdfamilj och vill absolut inte byta, SAMTIDIGT som jag känner att de inte är värt att vara sjuk, att jag ändå ska stanna ett tag när skolan slutar och såklart att de vore skönt å ha något eget.. SÅ.. mina planer är att flytta till en lägenhet.. det vore ganska fett! helst skulle de vara till april typ, då isf en etta i en månad typ å sen maj, juni en större när carro e tillbaka!! mm, de vore inte helt fel.. men än så länge är det bara spekulationer, men vi får väl se :)

hilda hade tydligen spytt hela natten idag så jag vågade inte gå hem direkt efter skolan utifall hon va magsjuk.. å de vill man ju inte bli om man har spyfobi.. så jag stannade kvar i skolan och bakade två rulltårtor till min värdmamma :) mm mums, dom vart goda!!

nu ska jag göra lite te å sen sova tror jag, skönt att inte ha pluggat ett skit idag å inte haft nån stress över de heller!

bjuder äntligen på jullovsbilder!




Bild 1&2 är vi inne i gamla stan och fikar, eller påväg åtminnstonne ^^ det är linda, manú, rickard och ludde som ni skådat ;D hehe
Bild 3&4 är från när jag och bror min var ute å lekte lite i snön! mjaoo!
Bild 5 är ellen som åker snowboard bakom bilen och blir gasad!! haha har just varit i bruket och åkt litegranna å innan de såklart en klassisk pankaksbuffé hemma hos heijdarna :D
Bild 6 är den omtalade heijde, josse närmare bestämt, alltid lika bedårande chey hon!
Bild 7 en riktigt het closeup på ellen!!
Bild 8 ellen försöker fota oss alla tre på våran egna lilla afterski på max i barkaby ^^ och som sagt.. josse lyckas alltid! :)

PEACE BREEEEEHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0