Pratar men en cool chey, Nicole se llama!

japp.. här sitter jag och pratar med nicole på skype, å hon pratade nyss med carro i mobilen vilket var mycket kul!!! carro den fulla  jäveln :D

idag har jag haft mitt muntliga nationella prov i spanska, slutade med mvg!!!!!!! såå stolt är jag :D sen pluggade jag och amelia lite matte, så vi ligger före.. asså hör ni hur det låter? :D HELT SJUKT BRA!!!  sen så gick vi å köpte jordgubbar å mötte maria, viktor och evelina och satte oss på piren i solen.. mmmmysigt! den kom frida å alex å sen linda, lucas, linnea och grim också :) såå trevligt! sen gick vi in till stan å jag köpte mig två par skor för 5 euro :D galet! å en tröja å ett par extremt sköna jeans för 10 euro!!! RÄÄT nöjd chey hihiihihihi

näe nu så ska jag nog sova så jag orkar upp imorgon bitti, faan asså jag hatar mornar!


Amelia den sköna!

lite gäng!

lägg märke till den snygga matchningen men bandage å balerinaskor!! JUSTE!! har glömt att säga att jag har en inflamation i nån random muskel, de e fett skönt! kan gå snyggt å så, ser absolut inte ut som om jag blivit påsatt i röven! som tur är finns mina vänner bandaget och voltaren! haha


god natt nu!

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0