whoop whoop

hej hej hallåå! nu e de dax igen! jag är tillbaka! haha lite lycklig är jag för att laddaren funkade. :D ja tror att ja skiter i å berätta va som hänt :P de kommer väl när de kommer antar jag!

just nu så sitter jag på sammhälle b lektion, där det inte händer ett skit... som vanligt.. så jag sitter å kollar på baltazar på youtube istället :P sen e de historia och vetenskaplig uppsats som gäller, blää ja vet inte vad jag ska skriva om!!!!!

de börjar bli varmare här nu! när man är i solen är det riktigt skönt faktiskt, men på nätterna e de miinst lika kallt.. men snart lämnar jag spanien för en vecka :D för att jag ska minsann åka till åre å till carro på sportlovet :D så den 19e bär de av till oslo för å mellanlanda å sen till trondheim där carro hämtar mig :D :D gaaaalet de kommer bli! å sen åker ja hem den 26e igen! å då e de förhoppningsvis ännu varmare här! me gusta mucho!

den 15e februari så måste min ansökan vara inne hos svenska skolan i kenya! så de börjar bli lite bråttom med hur de blir med skolpengen! och påtal om det så sa mamma att 92an hälsade till mig genom hans mamma ;) hehe så hej hej utflyktskompiiiiiiis :D:D

nä nu blir de barbapappa istället!!

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0