fan va du e snygg! oj ja menar.. de kliar på min rygg

min da har bestått utav följande!! vaknade kl 14 typ låg kvar tills de va lunch vid 3 å då kom carro sen vid 4a så åkte hela familjen inklusive carro nu mera till marisas bror som bor en liten bit härifrån uppe i bergen.. det var massa släkt där, de va kul.. sa inte så mkt men dom alla e jätte trevliga.. där möttes vi iaf av

denna mega utsikt.. och denna hårda hund och tre andra..

det visade sig dock ganska snabbt att så inte va fallet... en av världens gosigaste!!

sen var de hemgång, svängde förbi miramar å bytte en present som va pablos, köpte munk åkte hem..

ja kunde verkligen inte bestämma va jag skulle göra å fick lite ångest för ja ville inte sitta hemma men ja ville inte göra nått annat heller riktigt, eller jo men skit samma, de slutade iaf med att ja följde hilda när hon gick till manú å skulle träffa nåra, tänkte fylla på min mobil med pengar gick feeeett långt, hitta inget som va öppet, mötte maria, grim å lucas, hängde en stund, tryckte på fel knapp så ja ringde på en dörr istället för å tända lampan, beställde en aaas vidrig irish coffee som ja bara åt upp grädden på gick ännu mer.. å nu e de cola å rödbetschips (dom e faktiskt goda, å så känns dom liite nyttigare iaf ^^) som gäller tills ja somnar.. vilket ja boorde göra nu men nähepp!!

imorgon ska jag ut på haaaavet å kolla på delfineer :D hihihi awesome!!

ja ska försöka summera mitt jullov lite när ja har tid :) hehe

hasta mañana!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0