nämen!!

hm.. ja du, nu undrar ni säkert va denna mannen gör i mitt inlägg.. eller så bryr ni er inte ett skit men iaf! de får ni höra lite senare i inlägget.. först tänkte ja försöka hitta på något annat kul å berätta men de e torrt i tankefloden så att säga så ja går väl direkt in på bilden.. eller nä haha! ja har bokat biljetter till krakow de 9-12 april för då ska min svenska klass åka dit på studiebesök :D fett kul.. sen va jag sååååååååååååååååååå nära på att boka biljetterna till andorra å precis när carro skulle trycka på boka knappen insåg hon att de skulle kosta 880 kr extra bara för att ta med sig brädan å de SÖG JU HÅÅÅÅRT!

på lördag ska vi till Cordoba med skolan, det ska tydligen vara meeega fint där så de kommer bli najs! sen på kvällen så e de hittills iaf tänkt att de ska va maskerad å de e ju alltid kul haha!

men okej mannen på bilden är Ulf Månsson, förvaltningschef för Bildningsförvaltningen i Avesta.. ja å varför e han på min blogg för? jo för att Vallentuna kommun inte tänker tillåta mig att gå utomland ett år till och jag vill verkligen till Kenya å gå skolan sista året där så då ska ja kolla om jag får skolpengen med mig om jag bor i just Avesta för isf så skriver jag mig hos min faster :) NU VET NI!! de va inte mer intressant än så.

 

nu ska jag skriva en saga till digitalt skapande.. önska mig lycka tiiiiill :)

natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0