denna underbara dag!

jag vet inte riktigt varför men jag har bara älskar denna dag, aa eller måndag alltså! om ändå alla måndagar kunde va så bra!

jag gick till skolan imorse som vanligt, hade spanska prov som ja inte pluggat överdrivet mkt till om man säger så, men ändå lyckades jag få mvg!! sen skulle jag hålla ett retoriktal, som va klart men ja hade inte övat så mkt, men de visade sig att vi ska göra de nästa vecka istället, så då kommer jag hinna öva mer på de. efter det gick jag till eroski och köpte jordgubbar och gick sen ner till stranden.. mötte klara på vägen så hon följde med! efter en timme kom amelia och vi försökte plugga lite svenska men de gick inte så bra, men skit samma, var tvungen att njuta av dagen! låg där i några timmar!

ååå de ska va så varm och skönt hela veckan :D jippiiii!

men iaf! igår kollade jag på mitt konto och insåg att jag hade pengar, FAST ja inte fått in studiebidraget ännu, så då va ja ju bra tvungen å småshoppa lite haha.. äh jag skyller mitt småslösande på mina gener haha! varsegod mamma å pappa! :) hehe!

jag och amelia träffade på madde och linnea i stan med så vi gick å fikade lite med dom, och sen vid typ halv 9, 9 nångång så gick jag och amelia och köpte burrito till middag, riktigt smarrigt !! :O

efter det gick jag förbi jokki, fritti å linda på vägen hem, men ja fastnade några timmar, de sjuka/braiga va att ja gick därifrån typ 11 å jag hade bara shorts och tee! :D:D sooommaaaarvärme :)


min nya snygga keps 15 euro! :D
sen vart det även; två linnen ca 19 euro, två solbrillor 8 euro, tofflor 4 euro, nagelfilar 2 euro, två lådor till lägenheten ca 5 euro! sen ett halvt par skor för 10 euro ^^ eller jag och amelia köpte dom tillsammans nämligen, hihi!
gaaalet nöjd!

sen vart de facebook istället för plugg vilket va mindra bra men de får va så nån gång ibland, å jag skattade iaf och jag mår allmänt bra och ällt känns bara sådär underbart! å bokat biljetter till BARCELONAAA har jag också gjort :D 20-24 maj! å på fredag flyttar jag och den 9e åker jg till KRAKOOOW :D mitt liv leker! :)

besitos para vosotros!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0