!

ber om ursäkt för mitt förra, otydliga inlägg! min värdsyster ligger nämligen inne på sjukhus och har opererats för hjärntumör.. och det var lite kaotiskt här hemma då, därav blev det inget mer skrivande före helgen!

sen att de inte blev något skrivet i helgen var av en betydligt roligare anledning :D jag har varit i sierra nevada hela helgen :D guuu så underbart! och för att citera maria; "den här helgen har varit definitionen utav VÄRT" och de kan jag hålla med om ! 

idag har jag varit 19 år i 5 dagar och jag måste säga att jag bara sååå mkt känner mig ett år äldre än för en vecka sen... eller? haha

kan inte påstå att de var den röjigaste födelsedagen i mitt liv haha :P de vart lite glass längs strandpromenaden och sen marängswiss (hur fan stavas de :O) å flickan som leker med med elden hemma hos amelia på kvällen, skulle ju upp typ halv 5 i fredags för att åka till sierra så de va lagom :)

söta små vänner jag har :)) men då e bara frågan... vart? kinderna igen, en genom "halva" läppen eller typ industrian och tragus (stav genom örat och en i lilla flärpen) 

lite pics från sierra :D varsee!!

eeh najs solnedgång från terassen!

en stencool linda i backen!

elevrådsordföranden röker på afterskiiiiin :O (johan) hehe

en philip på afterskiiiin!

FETT COOLAA.. eller?

porr på torget!

jokki har en asfet burton lipstick bräda!! :)

oj nu e klockan redan kvart över 6 :O måste plugga..

tjingiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0