hej igen!

en liten uppdate på hur de ser ut här nere i spanien just nu.. jag sitter på min historia lektion å inte lyssnar på vad som sägs för jag anser att de e rätt så oviktigt.. de regnar hela tiden just nu, har regnat sen jag kom tillbaka från åre och sportlovet och de kommer regna ännu fler dagar.. vi skulle egentligen varit i sierra nevada och åkt skidor och snowboard idag men de va för dåligt väder så de ställdes in och sköts upp till nästa vecka, så vi får hoppas att det är bättre väder då..

eftersom det alltid är svårt att börja skriva när man inte skrivit på lång tid så e de nog ingen ide att ja försöker att berätta allt, de kommer väl lite allt eftersom antar jag :)

kan säga att förra lördagen va vi på carneval i cadiz den e typ störst i europa eller nått sånt, hade förväntat mig att de skulle va jätte kul men de kan ja inte påstå att de va.. haha visst de va meeega stort men de va riktigt vidrigt om ja ska va ärlig haha, vi åkte dit så vi va där kl 6 på kvällen å bussen åkte tillbaka kl 6 på morgonen sen.. klart ja fatta att de skulle va mkt supande men de va verkligen extremt, de va blött på hela marken RIKTIGT blött å de hade inte regnat vilket betyder att de va kiss, spya å sprit.. de föll inte riktigt i min smak, ja vet inte om de va för att ja inte va tillräckligt full eller om de bara va ja som va mesig men fy..... men de va kul å se ändå å vägen dit å allt sånt va kul :)







ja här e bara några få av alla utklädnader som fanns där.. men nu ska ja nog dra :P

hejssvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0