hihihi

är nu hemma igen, har varit i skolan hela dagen i princip, de va inte så många där men de va mysigt ändå, jag, ameli pch johan bakade scones å åt me smör, sylt å ost mm lisa va med också! sen satt jag och kollade runt på nätet å mailade litegranna och så.. de kom förbi nåra lite då och då men inte mkt, satt å inne på lisas kontor och pratade lite strunt och sen vart klockan 8a så då pasade vi på att kolla på melodifestivalen. då va även moa, siri och madde där.. dock ingen höjdare haha, laggade hela tiden verkligen haha men de gjorde inte så mkt, vi hade ju chips å annat smarrit hehe :) sen vilka de va som va me och vem som vann intresserade mig inte vidare mkt, de va trevligt iaf!

sen gick jag hem och familjen hade bara ätit mc donalds så ja värmde en cheeze burgare å lite pommes och gick in till hilda å åt..

nu sitter jag bara här i hennes rum, facebookar och håller koll i mailen bara.. kanske ska ge mig på ett till avsnitt av one tree hill.. jag har faktiskt fastnat nu.. visste att ja inte skulle börja haha.. ja ja, snart kanske jag kan hänge med i folks diskusioner om alla serier på tv.. å inte va lika ovetande som innan, har bara typ 7 säsonger kvar innan ja kan börja med nått annat -.- haha äh antar att de också kan få räknas in bland allmänbildningen.. eller?  haha


dehär längtar ja efter! veckan innan lovet va de såhär skönt så kommer man tillbaka en vecka senare kommer man tillbaka till regn å slem typ!! OGILLA!

jaja gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

snygg tjej!

jag saknar dig..<3

2011-03-19 @ 17:00:31
URL: http://bubbelmuffins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0