onsdag

hejsan hallojsan! tänkte säga att det var en helt vanlig skoldag idag men de va de ju inte.. hade typ inga lektioner för dom som läser cultura eller svenska med ann (satmaran själv) skulle på utflykt till Alhambra.. vilket e typ alla (utom jag) så vi va inte så många på våra lektioner, eller rättare sagt nätan inga alls dåråå så vi "sket" lite i dom typ.. jag kunde ju ha använt dagen till nått nyttigt som till exempel att plugga men nej nej.. jag satt å skypeade med en spårad carro istället.. sen så följde jag med frida för hon skulle köpa en mp3 så hon hade nått å lyssna på. de slutade såhär:


en hatt, 5 par coola strumpor, en låda, och två typ "nessesärer" som ja tänkte ha saker i och ett par hörlurar för endast 19,90 euro!! mm me encanta DUNNESTORE!! haha

sen dess har ja kommit hem, träffat söta lilla patricia som kom hem från sjukhuset idag, berättat för min värdmamma att jag ska flytta (VILKET JAG GÖR OM TYP EN VECKAAAAA :D), pluggat matte inför mitt prov imorgon och städat mitt rum! å nu ska ja hoppa in i duschen innan ja lägger mig och antingen kollar på serie eller pluggar lite till.. OCH målar mina naglar!!

puss på låret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0