.

Ja tycker det är tråkigt att blogga men okej då..

jag har gjort sidecut!!

jag hade inte tänkt att göra de men sen var lucas hemma hos oss och viktor snaggade honom och eftersom jag är så jävla inpulsiv så va jag ju då tvungen att göra de.. jag som hade sparat så länge :O haha nej men jag e fett nöjd iaf!
dock råkade frida klippa mig i örat, de va ganska kul :P jag har film på de så de kommer väl upp sen nångång!

näe nu skiter ja i dehär för ja ska gå å äta på ferian :D nom nom nom..

puss

Kommentarer
Postat av: hannnaaaa

men assåå fuck you och din blogg. går typ in 3 gånger per dag men du uppdaterar ju aldrig. sämst blogg! kuk

2011-05-11 @ 07:53:42
URL: http://hje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0